tirsdag 29. mai 2012

Mens vi venter på Robin.

Som mange vet så har Robin satset på gjørs og gjedde i det siste. Jeg derimot har prøvd meg på suter og abbor. Suter fisket gidder jeg ikke og skrive noe om da jeg blanket vilt og uhemmet i helga, selv om det boblet livlig på alle swimmene. Inspirert av Sondre fra Eidsvollingen fant jeg ut at jeg skulle satse litt abbor i lokalelva. Har hatt tre turer på sykkelen ned til elva. Første turen ble brukt til jigg fiske, og det ble fisk. De to andre turene har jeg meitet etter borrene. Totalt ble det 6 abbor over halvkiloen, de to største var 850 gram og den største kom idag på 1350.



1350 gram og 47 cm lang
Det var litt lesing og et bilde mens man venter på drømmefisk rapporten til Robin.

André

2 kommentarer:

  1. Se der du grattis. Kult med stor borre på meite :)
    Kjipt det ikke lyktes under suterfiske, men får jo i gang pumpa litt hvertfall når du vet de er nede på fôret..

    SvarSlett
  2. Gratulerer Andre! Blir nok en suter blanking tur på meg også snart :)

    SvarSlett