søndag 11. september 2011

Liten oppsummering.

Her kommer en liten oppsummering av høsten. Har jo som normalt hatt noen blanke helger etter karpe, er vel snart på tide og finne noen nye vann. Da er det jo fint at kveldsturer og normale dagspass leverer en fisk i ny og ne. Har ikke fått noen kjemper, men synes de er verdt en liten omtale her. Jeg og Hoika var en dag i august på Nitelva tur. Disse fiskene var så snille og la seg fotografere.
Fin buk på flytebrød.
Nydelig liten stam på bunnmeite. Vi blir like glade hver gang vi får en, viser at det kommer nye fisk.
Liten men feit buk på bunnmeite.
  Et par uker senere var jeg nok en tur i Nitelva.
1700 gram på flytebrød.
Til slutt har jeg også prøvd meg på abbor. På en tur til den hemmelige dammen, hvor metoden er meite med duggmark, så kom det opp en ok fisk til meg.


800 grammer, er større der.
I tiden fremover kommer nok abbor til å være hovedfokuset, men klemmer nok inn noen turer etter andre arter også. Håper på normal vannstand i elver og vann fremover,  og god høst

André

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar