mandag 23. mars 2009

Årets første helg med båt

Da var helgen her. Og våre bestrebelser for og lage båtrampe skulle testes. Jammen funka det også. og siden Wallisen var så snill og hjalp oss, slapp vi han i vannet også. Han er jo en hyggelig fyr.
Jeg og Olsen bestemte oss for og teste bounsingen. det var jo en kjempesukse i fjord. Det fungerte greit for meg, men for bounsingens mester (Olsen) var det verre. Det ble faktisk ingen første dagen. Det skal jo sies att han brukte ei brasme på 500g som angn å da. Da er man jo ikke ute etter små fisk.

Første dagen endte med 4 sniper til undertegnedde


Wallis hadde jo med seg så mye bete, At hadde det ikke hvert for att noen av de fløt, hadde vell trofebåten (som han har døpt den) ligget på bånn. mer fra den fronten kan dere se på hans side. der ligger det video.
Dag nr 2 var det kaldt å jævelig, Gjeddene var enda tregere i dag. Men jeg fikk meg en bonusfisk.
Ny klubbrekord på Lake 2670g og 81 cm. Da har vi fåt alle de stor rovfiskene på bounsing.
veldig spennende og fiske med noe der man ikke vet hva som kan bite på. Olsen var ikke spes heldig i dag heller. Men fiske gudene synes synd på han og ga han en trøstefisk
Og seee så fornøyd gutt.
ressultat fra første båt helg
5 stk gjedder mellom 1 og 2kg
1 stk lake 2670g
1stk sik 28g
Vi kommer sterkere tilbake.
Kim Oug

2 kommentarer:

  1. Altså de solbrillene er jo bare så søte

    SvarSlett
  2. Jeg vet du bare er misunelig Erik. skal ta med noen fra thailand til deg vet du

    SvarSlett