onsdag 25. mars 2009

HE HE HE

Ikke for å skryte men jeg tror jeg har funnet ut hvordan vi skal slå fluegutta.
jeg var i det kreative hjørnet i dag, og bestemte meg for å teste noe. Dette er ett innlegg for de som nekkter å ta i en fluestang. De har jo den fordelen med att de kan fiske exstremt effektivt så saakte de vill. Det klarer ikke vi med spinnstang eller jerk uten att det koster oss 1000 spenn for hver tur omtrent, Det er fremm til nå. Jeg har hvert i det kreative hjørnet i dag å testet noe nye greier. Og det funka som faen. Skal skrive mere om hvordan og hva jeg gjorde senere, men jeg kan si såppass at jeg sto i mellom tre dyktige fluegutter og dro mere fisk enn de. det har jeg ikke opplevd før. FØLG MED

PS: jeg kan si att jeg dro 18 gjedder på 27 kast

Kim Oug

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar