lørdag 14. mars 2009

Første over 100cm i år

Etter en lng natt med morro var jeg ikke like i slaget lørdag morgen. Men jeg bestemte meg like vel for en liten tur ut, for jeg trengtes å luftes for å si det sånn. Jeg angret heller ikke etterpå. prøvde meg på nye steder i dag istede for den vanlige plassen. det angret jeg heller ikke på;)Plutslig smeller det til, jeg klinker til med mothugg. dette er fin fisk, men faen der knekker iskanten jeg står på. jeg ramler i vannet, men klarer å hlde linen stramt. etter en morsom kamp mot fisk og kaldt vann er den på land. 9460g og 106cm. KONGE!!! etter en kort operasjon for å få ut kroken svømmer den fint tilbake. Ble noe annet småtteri også. Wallis dukket opp på andresiden av elva og hadde en riktig så fin fisk på men den slapp desverre og han datt igjenom isen han å.

Kim Oug

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar